alfablog

alfablog

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش
alfablog

alfablog

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش

پالایش و دارایکم

پالایش


حسین توکلی فرماندار شهرستان ری در این مراسم اظهار کرد: خدا را شاکریم که با نهادینه شدن فرهنگ احترام به منابع طبیعی، در جهت توسعه درختکاری و توجه به محیط زیست پیرامون نسبت به کاشت درخت اقدام شده است. وی با بیان اینکه بیستوششمین نمایشگاه بینالمللی صنعت نفت در روزهای ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار میشود، اظهار کرد: این رویداد با دریافت مجوزهای مربوطه از ستاد ملی مبارزه با کرونا و با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار میشود. همچنین محمد خبری زاد، کارشناس بازار سرمایه طی مصاحبه ای اظهار داشت: در هنگام پذیره نویسی دارا اول به بسیاری از افراد پیشنهاد خرید دادیم. از صندوق پالایش یکم چه خبر؟ شرکت پالایش نفت تهران توانست در سال گذشته از انتشار حدود ۲۵۰۰ تن آلاینده SO۲ و حدود ۵۰ هزار تن آلاینده CO۲ در سال به اتمسفر جلوگیری کند. برای محاسبه ارزش صندوق دارا دوم با استفاده از روش NAV باید مجموع بدهی های صندوق که شامل بدهی به کارگزاری ها بابت خرید سهام و بدهی به ارکان صندوق می باشد را از مجموع دارا یی آن کم و حاصل را تقسیم بر تعداد کل واحد های صندوق کرده . در واقع ، از ارزش دارا دوم یاپالایش یکم به ارزش 62 هزار میلیارد تومان ، 13.8 هزار میلیارد تومان یعنی 20 درصد فروخته شده است.


پالایش یکم


جدیدترینهای «شرکت پالایش نفت تهران»:


صندوق سرمایه گذاری پالایش یکم یا ETF از چهار شرکت پالایشگاهی تهران،بندر عباس،تبریز واصفهان تشکیل شده است،که شهریور 1399 پذیره نویسی آن آغاز شد و برای استقبال بیشتر مردم از آن، تخفیف 20 درصدی برای آن لحاظ گردید. پس از استقبالی که از اولین صندوق ETF دولتی از سوی سرمایه گذاران بازار سرمایه صورت گرفت دولت اقدام به عرضه دومین صندوق سرمایه گذاری خود با نماد پالایشی یکم کرد . «شتران» معاملات خود را متعادل و در محدوده ۹۳۰تومان آغاز کرد. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۱.۳۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۶۸۰ تومان معامله شد. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۰.۲۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۵۹ تومان معامله شد. مدیرعامل شرکت پالایش یکم نفت تهران برای تأمین نیازهای فناورانه و بومیسازی اقلام راهبردی از ظرفیتهای پارک علم و فناوری پردیس بازدید کرد.


سخنگوی پالایشگاه نفت تهران اعلام کرد آتشسوزی شرکت پالایش تهران به دلیل انفجار نبوده است. به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پالایشگاه نفت تهران، حامد آرمان فر در بیست و ششمین نمایشگاه نفت، پالایش و پتروشیمی، درباره آخرین وضعیت پیشرفت اجرای طرح سی. برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید اقتصاد آنلاین - هانا پاکمند؛ بیشترین معاملات صندوقهای سرمایهگذاری قابل معامله امروز به صندوق پالایشی یکم (پالایش) با رقم ۶۲۰میلیارد تومان تعلق داشت و بعد از آن صندوق با درآمد ثابت کمند دومین ETF پرمعامله لقب گرفت. برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید اقتصاد آنلاین - هانا پاکمند؛ بیشترین معاملات صندوقهای سرمایهگذاری قابل معامله امروز به صندوق با درآمد ثابت کمند با رقم ۲۴۰میلیارد تومان تعلق داشت و بعد از آن صندوق پالایشی یکم (پالایش) دومین ETF پرمعامله لقب گرفت. امروز شنبه ۲۳ اسفند ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایشی یکم با رشد ۱.۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۶۸۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۳۴۱ هزار تومان افزایش پیدا کند.


دارایکم

سازمان بورس و اوراق بهادار برای نزدیک شدن صندوقهای قابل معامله دولتی (دارایکم و پالایش یکم) به ارزش ذاتی و رونق دوباره آنها پیشنهادهایی را به عنوان راهکار ارائه و در هیئت مدیره خود تصویب کرده که اجرایی شدن آن منوط به تصویب شورای عالی بورس است. وی افزود: واکسیناسیون کرونا از روز یکشنبه 31 مردادماه بهمدت چهار روز برای همه همکاران (رسمی، قرارداد مستقیم و پیمانکاری جاری) با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و فاصلهگذاری اجتماعی انجام میشود. وی با بیان اینکه شرکت پیمانکاری اویکو به عنوان تامین کننده نیروهای تعمیرات اساسی پالایشگاه تهران با قرارداد حدوداً ۳۰ روزه است، افزود: این شرکت با توجه به کاهش دستورکارهای تعمیرات اساسی و کاهش کار ارجاعی، با ۳۵ نفر از نیروهای روزمزد خود که بخش کوچکی از نیروهای محترم روزمزد شاغل در آورهال طرف قرارداد اویکو هستند، طی ۲ روز (روزهای دوازدهم و سیزدهم تعمیرات اساسی) مطابق توافق و کاهش کار، تسویه حساب کرده است. وی افزود: درواقع عملیات مهار آتش شامگاه پنجشنبه پایان یافت. مدیر عملیات شرکت پالایش نفت تهران گفت: تعمیرات اساسی واحد تقطیر جنوبی و گاز مایع پالایشگاه نفت تهران بدون هیچ حادثهای با موفقیت پایان یافت. به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی نفت ایران، مجید بوجارزاده، مدیر بیستوششمین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: پیش ثبتنام این رویداد از امروز شنبه، ۳۰ بهمنماه ۱۴۰۰ از طریق سایت این نمایشگاه آغاز میشود.

سهام دارایکم

به گزارش شانا به نقل از پالایشگاه تهران، در چهارمین اجلاس سراسری مسئولیتپذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی که با رویکرد تکریم از چهرههای نامی صنعت و اقتصاد کشور با حضور امیرحسین بانکیپور و محمدرضا مبلغی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، هادی قوامی، معاون پارلمانی وزیر اقتصاد و جمعی از شرکتهای برتر کشور در حوزه مسئولیتهای اجتماعی روز سهشنبه (۱۹ بهمن) در مرکز همایشهای بینالمللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، شرکت پالایش نفت تهران موفق به دریافت تندیس مسئولیتپذیری اجتماعی این همایش شد. خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران از آغاز واکسیناسیون کرونای کارکنان این شرکت خبر داد.به گزارش شانا به نقل از پالایشگاه نفت تهران، حامد آرمانفر در این باره گفت: با هدف قطع زنجیره انتشار کرونا و صیانت از سلامت کارکنان، همچنین پایداری تولید، با همکاری معاونت بهداشت و درمان صنعت نفت و شبکه بهداشت شهرستان ری واکسیناسیون کارکنان شرکت پالایش نفت تهران آغاز شد. به گزارش خبرگزاری فارس از ری، عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن، سیدعلی یزدیخواه عضو کمیسیون فرهنگی و اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم تهران، اسلامشهر، ری، پردیس و شمیرانات به همراه حسین توکلی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری و هیأت همراه با حضور در شرکت پالایش نفت تهران، ضمن بازدید از قسمتهای مختلف این شرکت، با حامد آرمان فر مدیرعامل پالایشگاه تهران دیدار و گفتوگو کردند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد