alfablog

alfablog

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش
alfablog

alfablog

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش

برنامه بدنسازی امیر علی اکبری لو رفت!

برنامه بدنسازی

دو معیار اصلی برای دانلود برنامه بدنسازی مخصوص ماه اول کلیک کنید برای نشان دادن بهبود علمکرد ورزشکاران، دویدن سریع و پرش بالا تر است. به همین دلیل بخش اعظم مربیان و کارشناسان ورزشی به طور مرتب از آزمون های دوی سرعت و پرش برای رشته های ورزشی از جمله بسکتبال و فوتبال استفاده می کنند.

داشتن یک برنامه ورزشی بدنسازی خوب و کارآمد در پیشبرد فرد بسیار مهم می باشد. جدا از تاثیر آن در تناسب اندام و بهبود سلامتی فرد می تواند بر افزایش توانایی های فردی ورزشکار بسیار تاثیر گذار باشد.


در ادامه همراه تیم خوب آلفابلاگ باشید.

یکی از مهم ترین جنبه های قدرت بدنی، قدرت نسبی است. به عبارت دیگر قدرت بدنی براساس وزن شما محاسبه می شود. تحمل وزن اضافی بدن نیروی شما را تضعیف و عملکرد شما را کاهش می دهد. تمرینات مداوم در کنار زمان بدنی غذایی درست می تواند ترکیب بدنی شما را به سمتی ببرد که توان اجرای حرکات برای شما بالاتر برود.

در طول تمرینات با وزنه، نوشیدن آب را فراموش نکنید .چنانچه در حین انجام تمرینات پا دچار سرگیجه شدید، ۵ دقیقه استراحت کنید. جلساتی که تمرینات پا دارید، حتما” آبی را که در حد فاصل تمرینات میل می کنید، مقداری شیرین باشد. روزهایی که تمرینات شکم دارید، از دو حرکت مانده به تمرینات شکم، سعی کنید آب ننوشید، یا فقط جرعه ای بنوشید. در پایان برنامه بدنسازی برای هر گروه عضلانی تمرینات کششی انجام دهید.

برنامه بدنسازی عضلات دست || برنامه بدنسازی برای دست || برنامه بدنسازی تقویت عضلات دست || برنامه بدنسازی برای حجم دست

آیا به دنبال یک برنامه بدنسازی حرفه ای سخت و بی وقفه برای دستیابی به نتیجه دلخواه خود در افزایش حجم عضلات دست خود هستید ؟ Uzoma Obilor ، بدنسازی فوق حرفه ای مدت هاست که در صحنه حضور نداشته ، اما این ورزشکار 23 ساله توانسته با انجام تمرینات سخت و تاثیرگذار – نه تصادفی – عضلات دست خود را حجیم کند. Obilor با عضلات پشت بازو کار خود را شروع کرده و سپس به صورت متناوب تمرینات مربوط به پشت بازو و جلو بازو انجام داده است. این روش کمک می کند تا یک گروه عضلانی برای مدتی استراحت کند و قبل از شروع ست سنگین بعدی ، زمان کافی برای ریکاوری داشته باشد! این برنامه بدنسازی عضلات دست هیچ تمرین و حرکت عجیب و غریب و غیر معمولی ندارد. چرا ؟! زیرا برای عضلات دست هر چه تمرینات قدیمی تر باشند ، بهتر است و تا جایی که تمرینات را با تمرکز ، شدت و دراپ ست های انتخابی مناسب انجام دهید به نتیجه مطلوبی دست خواهید یافت

صرفا چون این برنامه بدنسازی مربوط به عضلات دست است ، شما نباید انجام تمرینات ترکیبی را فراموش کنید! تمرینی همچون پرس سینه دست جمع هر سه سری عضله پشت بازو را مورد هدف قرار داده و در واقع با یک تیر دو نشون را می زنید و عضلات سینه خود را نیز تقویت خواهید کرد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد