alfablog

alfablog

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش
alfablog

alfablog

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش

خدمات سئو وب سایت در مشهد

خدمات سئو وب سایت در مشهد
دوره جامع آموزش پایا مارکتینگ  برای تمام افراد چه آشنا به سئو و چه ناآشنا می تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد و درآمد آن ها از فضای مجازی را حداقل 50 برابر کند. این در حالی است که پایا مارکتینگ از سئو سورس سایت ها به ساده ترین عامل بهبود رتبه در گوگل یاد می کند. 3. یکی از متداول ترین سوالات: آیا امیر قمصری نکاتی را به عنوان فوت و فن کوزه گری برای خودش نگه می دارد یا همه رازهای سئو را فاش می کند؟ به قول یکی از دوستان “چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است” و امیر قمصری به عنوان موسس و مدیر برند شماره یک سئو ایران یعنی نیوسئو باید آموزش سئو سایت را برای مشهدی ها به شیوه ای خاص و ارزشمند ارائه کند. اگر شما این مسئله را متوجه شده اید، باید سریعا اقدامی در جهت ساخت آینده خود بسازید. اما جای نگرانی نیست؛ چراکه در دوره آموزش سئو در مشهد به شما تکنیک هایی را می آموزیم که با آن ها، سریعا به رنک یک جستجوی محلی برسید. بسیاری از شرکت های سئو در مشهد به شما می گویند که شروع به دیدن نتایج سئو 4 تا 6 ماه طول می کشد.

هزینه سئو در مشهد

هزینه سئو در مشهد برای سایت های پر رقابت ماهیی 10 میلیون و سایت هایی مثل خدماتی 4 تا 6 تومن.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

مهارتی که در شاخه های متفاوت و در کسب و کارهای زیادی می توان احساس نیاز به آن را به راحتی حس کرد. وجود کسب و کارهای گوناگون و رقبا، کار را بسیار سخت میکند پس شما برای موفق شدن باید حساب شده و دقیق عمل کنید. تکنیک ها و روش های زیادی برای کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که هر کدام میتوانند تاثیر مثبتی در این فرآیند داشته باشند. از جمله شماره تلفن های قابل بررسی به طوری که می دانید چه تعداد تماس مستقیم از طریق ویژگی های نتایج جستجو مانند لیست های موجود در بسته محلی وجود دارد. بنابراین نیاز است جهت یادگیری علاوه بر مطالعه مقالات مختلف ، از دوره های آموزش سئو نیز بهره گیرید . بنابراین برای دو سایت با سئو داخلی یکسان، سایتی که میزان بک لینک بیشتر و با کیفیتتری دارد در نتایج جستجو جایگاه بالاتری دارد. بهتر است این حقیقت را بدانید که مشاوره سئو، در واقع ابزار پیش بینی است که مردم از آن استفاده می کنند تا به میزان مهارت و دانش شخص شما در زمینه سئو دست پیدا کنند و در نهایت بعد از مشاوره سئوی خود، تصمیم بگیرند که از خدمات سئو سایت شما استفاده بکنند یا خیر.

سئو سایت در مشهد

بدون استثنا، مردم به موتور جستجوگر گوگل اعتماد دارند. 
خوشبختانه این مسئله ای است بیشتر مردم در مشهد آن را متوجه شده اند؛ به همین دلیل است که سالانه شاهد رشد فوق العاده تعداد دانشجویان آموزش سئو در مشهد هستیم. به عنوان مثال، شما در یک جلسه مشاوره سئو در مشهد می توانید خواسته ها و انتظارات خود را به طور کامل شفاف سازی کنید و همچنین در خصوص جزئیات قرار داد و تمام هزینه ها کامل صحبت کنید. سئو در مشهد به چه هدف و منظوری برای یک کسب وکار شروع میشود. این ها همه از نکاتی است که در دوره آموزش سئو در مشهد به شما گفته می شود تا بتوانید علاوه بر بهبود رتبه بندی وب سایتتان، فروشی حرفه ای داشته باشید. دوره جامع فتج قله های گوگل بصورت نیمه خصوصی و کارگاهی به مدت 30 ساعت (10 جلسه سه ساعته) برگزار می شود که در طی آن علاوه بر آموزش 0 تا 100 سئو ، می توانید سایت خود را به عنوان نمونه کار سئو نمایید .

آموزش سئو در مشهد

اقساط: عزیزانی که قصد پرداخت اقساطی را داشته باشند باید 50% کل وجه را به صورت نقدی و در ابتدا پرداخت کرده و 50% باقیمانده را طی یک فقره چک پرداخت نمایند. نکته دیگری که در مورد  خدمات سئو باید بدانید ، رقبای شما هستند . شما به عنوان نویسنده محتوا باید این را نیز درک کنید که نمیتوانید محتوایی در مورد “سازهای مختلف موسیقی سنتی ایرانی” تولید کنید و “موسیقی سنتی ایرانی” را به عنوان کلمه کلیدی اصلی خود قرار دهید. کاربران هرروز از آن استفاده کرده و به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا می کنند. ✔️ مطمئن شده اید که با تبدیل شدن به کارشناس سئو می توانید در هرجایی از دنیا، خواهان داشته باشید. سپس این بازدیدکنندگان به طور بالقوه میتوانند به مشتری تبدیل شوند. اموزش سئو در مشهد 4. تمامی الگوریتم های گوگل از ابتدا تا به امروز بررسی می شود. رفته رفته وقتی که وب سایت شما رنک خوبی برای عبارت کلیدی های متعدد گرفت، درخواست هایی برای بک لینک از سمت سایت های دیگر به سوی شما می آیند. هزینه سئو بسیار متغیر است و به آیتم های زیادی بستگی دارد . بعد از گذشت مدتی که تجربه کافی را به دست آوردید، شما آماده اید تا کسب و کار خود در زمینه بهینه سازی وب سایت را راه اندازی کنید و بدون کوچک ترین خطایی، افزایش رتبه را به وب سایت های متعدد، هدیه کنید. 

ادامه مطلب ...

بهترین تیم برای طراحی سایت |پایامارکتینگ

طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارها جدی بگیرید! (راهنمای جامع)


تیم پایا مارکتینگ در لایة اول تعداد کمتری ارائه میشود و پس از پایین کشیدن منو، در لایة بعدی، کل فهرست برای کاربر نمایش داده میشود. چون این سؤالها به صورت رتبهای تنظیم شده بود، نمرههای یک تا پنج (1، 2، 3، 4، 5)، به آنها داده شد. شایان ذکر است که تیم حرفه ای طراحی و تیم حرفه ای بهینه سازی سایت سئوبرتر با بهره گیری از دانش فنی روز و متدها و الگوریتم های استاندارد گوگل همراه با مد روز طراحی سایت اقدام به سفارش پروژه طراحی سایت نموده و رضایت کامل کارفرمایان را تا این لحظه بدرستی جلب کرده است . سیستم مدیریت محتوا آسان، قالب ریسپانسیو و آماده در طرح های حرفه ای، کدنویسی تمیز و بهینه سازی شده برای مورتورهای جست و جو از جمله ویژگی های مثبت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس است. علت دوم موقعی است که لینک سازی به اشتباه در ساختار دسترسی به صفحه وب سایت انجام شود. گروه طراحی سایت با دانش و مهارتی که دارند می توانند سایت شما را به بهترین صورت طراحی و در اولویت سایت های دیگر قرار دهند. ولی برای سایت های پیشرفته، شما نیاز به قدری دانش پیشرفته برنامه نویسی و آشنایی کامل تری به کدهایی HTML و CSS خواهید داشت تا بتوانید آنها را بدرستی طراحی نمایید. 


تیم ایراکد در تمامی مراحل طراحی وب سایت، گام به گام با شما خواهد بود تا بتوانید بهترین خروجی را داشته باشید. درواقع طراحی سایت شرکتی می تواند به شرکت های کوچک و نوپا که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند فرصت دیده شدن بدهد از طرفی مهم ترین مسئله برای شرکت های کوچک و نوپا تبلیغ کسب و کار و خدماتی است که به کاربران ارائه می دهند تا همه مردم بتوانند با این شرکت ها آشنا شده و خدمات مورد نیاز خود را از آن ها دریافت کنند. یکی از موارد مهم در پروسه کانفیگ سئو تولید محتواهای یونیک، به روز و طبق الگوریتم های گوگل است که ما در ارائه آن دقت بالا و تاکید بسیاری داریم. که به شما کمک می کند در چند مرحله ساده صاحب یک وب سایت رایگان شوید . تفاوت فیلم رایگان آموزش طراحی سایت با فیلم مجانی چیست؟ همین حالا با یک شرکت طراحی سایت تماس بگیرید و قیمت های طراحی سایت را استعلام کنید.


برای  مشاوره سئو می توانید با ما در تماس باشید. در این بخش باید سایر خدماتی که کارفرما دریافت می کند نیز مشخص شود. بر پایة این پرسشنامه، دو آیتم اطلاعاتی توسط پژوهشگر برای هر وبسایت ارائه و از شرکتکنندگان خواسته شد پس از ورود به هر یک از وبسایتهای مورد نظر (که نشانی آنها نیز ارائه شده است) هر یک از آیتمها را پیدا کنند و به چهار سؤال که برای هرآیتم ارائه شده است، پاسخ دهند. هیچکس واقعاً به زیبایی یک سایت اهمیت نمیداد؛ اما امروزه زیباییشناسی نیز بهاندازه عملکرد سایت اهمیت دارد. اما امروزه کمی اوضاع تغییر کرده است. مزیت اصلی این سایتها این است که هیچ محدودیتی برای ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر و صفحات و غیره وجود ندارد. تأثیر یادگیری آن بلند مدت خواهد بود (Card, 1982; Somberg, 1987)، زیرا هنگامی که بسامد استفاده از آیتمها توسط کاربران تغییر کند، محل قرارگیری آیتمها در منو نیز تغییر خواهد کرد.


روش پژوهش حاضر پیمایشی است که با رویکردی ترکیبی (کمّی و کیفی) و با استفاده از سه شیوة مکاشفهای، مرتبسازی کارتها و مصاحبه نیمه ساختار یافته برای گردآوری اطلاعات، انجام شده است. در این پژوهش، با توجه به مباحث نظری و تعداد متوسط دستههای اطلاعاتی موجود در وبسایت کتابخانههای مربوط، 9 دستة اطلاعاتی به عنوان مقولههای اطلاعاتی برای دستهبندی کارتها انتخاب شد. در واقع هیچ چیزی تحت عنوان «بهترین راه» برای یادگیری طراحی وب سایت در کوتاه ترین زمان وجود ندارد. به عنوان معروف ترین موارد در این زمینه باید وردپرس و جوملا را عنوان کنیم که احتمالا حداقل با آنها یک مرتبه کار کرده یا حداقل نامشان را شنیدهاید. روش های سئو کلاه خاکستری هم مثل سئو کلاه سیاه، غیر قانونی و برای دور زدن موتورهای جستجو هستند; اما فرقی که با کلاه سیاه دارند این است که چون از نظر ظاهری قانون خاصی را زیر پا نگذاشته اند از طرف گوگل جریمه نخواهند شد. این روش زمان زیادی را نبست به بروش کلاه سیاه میطلبد و حتی ممکن است در برخی از کلمات کلیدی رقابتی اصلا نتوان از این فاکتور استفاده کرد منتها پایداری و ریسک کم این روش هم از مهمترین مزیت های آن می باشد.

برنامه بدنسازی هادی چوپان لو رفت!

برنامه بدنسازی

برنامه غذایی بدنسازی / رژیم غذایی بدنسازان : حجم گیری - خشک کردن  بدن با برنامه بدنسازی به منظور حجم گیری باید بواسطه رژیم و برنامه غذایی خود، کالری بیشتری برای حفظ وزن مصرف کنند. اگر میخواهید نتایج خوبی در این برنامه کسب کنید، خوردن رژیم غذایی پرکالری و پرپروتئین برای حجمگیری میتواند مناسب باشد. یک راه دیگر برای تغییر برنامه تمرین تغییر فشار وارد بر عضله توسط تغییر تمریناتی است که انجام میدهید. توجه داشته باشید که این برنامه، اضافه بر تمرینات معمول است و فشار بیشتری به بدن شما وارد میکند. چنانچه قصد شروع ورزش بدنسازی را دارید، یا چند وقتی است که وارد این رشته شده اید و میخواهید به صورت حرفهای تری این رشته را ادامه دهید و یا اینکه مدت زمان زیادی است که در حال تمرین در باشگاه هستید و از نتیجه تمریناتتان راضی نیستید، این مقاله بسیاری از مشکلات شما را حل می کند. برای زنان شروع کردن یک برنامه تمرینی جدید همراه با وزنه میتواند یک فرایند خسته کننده باشد چون اطلاعات غلط زیادی پیرامون تمرینات فیتنس زنان وجود دارد و در نتیجه پیدا کردن برنامه تمرینی که واقعاً مناسب باشد سخت است. ورزشهایی که روی شکم تاثیر زیادی دارد را انجام بدهید. 

درادامه همراه الفابلاگ باشید

برنامه بدنسازی چربی سوزی

از آنجاییکه این نوع برنامه پرورش اندام بسیار متنوع است، معایب زیادی ندارد.   به طور معمول در یک برنامه چهار روزه انجام میشود و به شما امکان میدهد دو بار در هفته هر گروه عضلانی را در بدن به کار گیرید. است. این برنامه، تمام تمرینهایی که باید در یک جلسه انجام شود را مشخص نمیکند، بلکه به شما دستورالعملهایی را برای آنچه که باید در تمرینات هر بخش از بدن به کار گرفت، ارائه میدهد. همانند ۵×۵، اگر میخواهید فعالیتهای بیشتری را علاوه بر این برنامه انجام دهید - تمرینهای هوازی و غیره، ممکن است دچار مشکل شوید. با این برنامه، هفت ست ۱۵ تایی به عنوان آخرین تمرین برای یک گروه عضلانی (علاوه بر تمرینات اصلی) انجام میدهید.  بین پایان تمرینات اصلی خود و شروع تمرینات این برنامه ۶۰ تا ۱۲۰ ثانیه استراحت کنید ولی بین هر ست از این تمرینات استراحتهای کوتاه ۳۰ ثانیهای کافی است. توجه: بهتر است وزنه خود را از آنچه که معمولاً برای تمرینات خود استفاده میکنید، سبکتر انتخاب کنید. اگر بتازگی بدنسازی را آغاز کردهاید، این برنامه 3 روزه در 3 فاز بمدت 8 هفته بصورت تدریجی به شما کمک خواهد کرد. 

خرید برنامه بدنسازی

روز دوم از برنامه بدنسازی مبتدی تصویری به عضلات پا، بازو و پشت اختصاص دارد. تعدادی ترکیب مختلف وجود دارد که شما میتوانید تمرین کامل بدن را ایجاد کنید و از اصول مختلف در تمرین استفاده کنید تا تنوع را بیشتر کرده و پیشرفت کنید. بین هر ست تمرین اصلی ۶۰ تا ۱۲۰ ثانیه و بین هر ست از تمرینات اضافه و دلخواه ۳۰ تا ۴۵ ثانیه استراحت کنید. در صورتی که تعداد هر ست از هر تمرین زیاد نباشد این برنامه برای افراد مبتدی کاملاً مناسب است. در این مطلب از الفابلاگ یک نمونه کامل برنامه بدنسازی مبتدی و پیشرفته معرفی کردیم و تمرینات و تعداد ست و تکرار را توضیح دادیم. ابتدا روی صندلی نشسته و زانو هارا زیر پد قرار دادهو میله را به اندازه سرشانه میگیریم،میله را تا جایی که آرنج ها با بدن در یک خط قرار بگیرند بکشید و دوباره به حالت اولیه برگردید. اگر میخواهید حجم قسمت خاصی از بدن خود را افزایش دهید، میتوانید این تمرین را انتخاب کنید. یکی از مشکلاتی که ممکن است با این تمرین پیدا کنید این است که برنامه ۴ روزه تنظیم شده است، بنابراین باید در چهار روز هفته انجام شود. اگر مشغلهٔ زیادی دارید، ممکن است انجام آن برای شما مشکل باشد. این نوع تمرین میتواند به شما در ایجاد حجم زیادی از توده عضلانی در مدت زمان کم کمک کند، البته اگر برنامههای تغذیهای مناسب با آن را دنبال کنید. برای داشتن یک بدن ورزشکاری و عضلانی که همیشه در آرزویش بودهاید، لازمست این اهداف و معیارها را دنبال کنید. بهتر است این افراد برنامهٔ سبکتری را انتخاب کنند تا بدن بیش از حد خسته نشود. وزنههایی را انتخاب که برای شما چالش برانگیز اما فرم صحیح حرکت رعایت شود. شما باید یک تمرین ترکیبی را برای هر گروه عضلانی انتخاب کنید و با ده ست و در هر ست ده بار تکرار شروع کنید.

برنامه بدنسازی مبتدی

برنامه بدنسازی فیتنس و اجزای مختلف آن - مجله تخصصی الفابلاگ 

  برنامه های بدنسازی که در ادامه میآید با تغییراتی جزئی برگرفته از برنامههای ارائه شده در وبسایت asiabody میباشد. علاوه بر این به دلیل همکاری با ورزشکاران و مربیان معروف، یک برنامه بدنسازی حرفه ای به حساب میآید و از همین رو محبوبترین اپلیکیشن بدنسازی اندروید و آیفون است. ابتدا دست هارا به صورتی که کف دست به طرف بدنمان باشد به میله میگیریم ،فاصله دست هایمان از هم کمتر از عرض شانه ها باید باشد،بالاتنه خود را تا حدامکان صاف نگه داید، قفسیه سینه را بیرون داده و کمی خمیدگی در کمر ایجاد کنید. متخصصان ما میتوانند با البته پشتکار و همت خودتان، شما را از یک فرد مبتدی تا قهرمانی برسانند. هر کدام از روشهایی که معرفی میکنیم خوبیها و بدیهایی هم دارند که تا حد ممکن به آنها اشاره خواهیم کرد. به عبارت ساده٬ تقسیم بندیهای تمرینی که مشاهده میکنید؛ به دلیلی اینگونه طراحی شدهاند! تقسیم بندیهای تمرینی بدنسازی نظیر حجم تمرینی و انتخاب حرکات نتیجه دههها تجربه و شواهد علمی میباشند. اگر شما هم به دنبال رسیدن به بهترین نتیجه در بدنسازی هستید، وقت خود را برای انجام حرکات و برنامههای تمرینی اشتباه تلف نکنید. بهترین برنامه بدنسازی اپلیکیشن ورزشی Nike Training Club با بهره گیری از تمریناتی که توسط ورزشکاران حرفهای و معروف طراحی شده، یک اپلیکیشن پرورش اندام بسیار خوب محسوب شده و مورد توجه بسیاری از کاربرانی که به دنبال اپلیکیشن ورزشی اندروید یا آیفون هستند قرار گرفته است. اگر در کار تناسب اندام خود و برنامه ریزی برای آن نیاز به کمک دارید، در این بخش قصد داریم بهترین اپلیکیشن بدنسازی اندروید و iOS را معرفی کنیم. هر دو این برنامه ها حجم زیادی برای بدنسازان به همراه خواهند داشت.  بین پایان تمرینات اصلی خود و شروع تمرینات این برنامه ۶۰ تا ۱۲۰ ثانیه استراحت کنید ولی بین هر ست از این تمرینات استراحتهای کوتاه ۳۰ ثانیهای کافی است. در بین تمام ست ها و حرکات ۶۰ ثانیه استراحت داشته باشید. به صورتی که امروزه پس از ده ها سال نمایش برای مردم جذابتر است تا وزنه برداری و حرکات نمایشی؛ به طور قطع می تواینم اولین نمایش دهنده رسمی اندام در دوران اول بدنسازی را اوژن ساندو بنامیم از او حتی فیلمی کوتاه که توسط ادیسون فیلم برداری شده به یادگار مانده او در سال ۱۸۸۹ اولین نمایش های بدنی را در سیرک ها اجرا نمود در سال ۱۸۹۳ به اوج شهرت رسید اولین رقابت های بدنسازی را در سال ۱۹۰۱ در لندن برگزار نمود امروزه مجسمه او نماد و جایزه مسابقات مستر المپیا می باشد. پیشنهاد ما استفاده از برنامههای بدنسازی و رژیمهای غذایی میباشد که توسط مربیان حرفهای طراحی و آماده شده است، برنامه های بدنسازی، برنامههای غذایی و دوره هایی که مختص سیستم بدنی و عضلانی شما طراحی شده، نه برنامه های تمرینی عمومی که به همه ورزشکاران ارائه میشود! یکی از مهمترین موارد برای شروع ورزش داشتن برنامه تمرینی مناسب با اهداف و شرایط بدنی خودتان است. 1. استمرار در تمرینات: جلسات تمرینی زیادی را از دست ندهید. برنامههایی که توسط افرادی طراحی شده است که “علم برنامه نویسی بدنسازی” را به شکل آکادمیک و هم چنین عملی و کاربردی کسب کردهاند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به بهترین برنامههای بدنسازی و شناخت انواع دمبلها برای بدنسازان از طریق لینک زیر وارد محله آنلاین آلفابلاگ شده و از محتوای مفید آن استفاده کنید. با پرداخت هزینه اضافی سایر امکانات مثل ویدیوهای HD و تمرینات بیشتر افزوده میشوند و تبلیغات نیز حذف خواهند شد. با یک روش ساده شروع کنید و سپس در صورت نیاز موارد دیگر را نیز اضافه کنید. شما هیچگاه یک بدنساز طبیعی حرفهای را مشاهده نمیکنید که ۴ بار در هفته جلو بازوهای خود را با حجم تمرینی بالا تمرین دهد. شما هیچگاه یک بدنساز طبیعی (نچرال) حرفهای را نمیبینید که هفت روز هفته را تمرین کند. بله این برنامه را برای شروع میتوانید استفاده کنید. آیا مایل به استفاده از مکمل ها هستید؟ آسیابادی تمام متخصصان را گرد آورده تا بتواند بهترین خدمات را به شما عزیزان تقدیم کند و همچنین بهترین نتیجه را برای شما رقم بزنند. فقط به دلیل اینکه یک فرد دیگر میتواند از طریق تمرینات تا ناتوانی یا با استفاده از تکنیک رست-پاز عضله سازی کند این موضوع دلیل نمیشود که شما نیز همین کار را انجام دهید. برای انجام تمرینات از وزنه سبک استفاده نکنید. متخصصین و مربیانی که نه تنها مورد تایید فدراسیون پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران فدراسیون جهانی پرورش اندام باشند، بلکه از تجربیات، سابقه مفید و دانش کافی نیز برخوردار بوده و این علوم را (علم برنامه نویسی بدنسازی، شناخت عضلات، شناخت انواع بدن، شناخت انواع سیستمهای تمرینی، علم نگارش رژیم غذایی و …) کاملا مسلط باشند. نام و فامیل، جنسیت، قد، وزن، سابقه تمرین بدنسازی. برای کسانی که سابقه خوب تمرین دارند، با پیروی از یک رژیم غذایی اصولی برنامه حجمی آلمانی کمک میکند که باز هم عضلات بیشتری بسازند. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از برنامه بدنسازی کات ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

برنامه بدنسازی حجمی 2022

برنامه بدنسازی

برنامه بدنسازی حرفهای 2 ماهه عضله سازی و چربی سوزی همزمان - مینت امیدواریم مقاله برنامه بدنسازی مبتدی برای آقایان مورد توجه شما قرار گرفته باشد. در این نوشته به چند برنامه تمرین بدنسازی برای بانوان اشاره کرده ایم که امیدواریم برایتان مفید واقع شود. برنامههای بدنسازی از پیش تهیه شده در اینترنت نمیتوانند کارایی مناسبی برای شما ارائه دهند. مدرک دیگری که در سطح بین المللی شما را مطرح میکند CSCS میباشد که هر دوی این مدارک نیاز به ثبت نام، پرداخت هزینه و شرکت در آزمونهای آن را خواهد داشت. برنامه بدنسازی تنها مختص به برنامه تمرینی نیست، چرا که تغذیه و تمرین در کنار هم برنامه بدنسازی را تشکیل می دهند و باید بگوییم که 80 درصد بدنسازی مربوط به تغذیه صحیح و 20 درصد آن به تمرینات بستگی دارد. همچنین تنها زمانی کربوهیدرات باید به سرعت جذب شود (معمولا غذاهایی که مقدار زیادی قند یا آرد سفید) درست بعد از تمرین است. کالری باقیمانده باید از کربوهیدرات ها تامین شود. وقتی هدف شما افزایش وزن است، به ازای هر یک پوند ۲۰ کالری کافی استما در اینجا میخواهیم یک برنامه ی چربی سوزی بسیار قدرتمند و کارآمد رو به شما معرفی کنیم..

(میزان کالری یک شخص ۱۸۰ پوندی، ۳۶۰۰کالری می شود.) اگر فکر می کنید که این مقدار برای شما زیاد است، بین ۱۶ تا ۱۸ کالری عدد خوبی است اما به این معنی نیست که شما برای تامین این مقدار بخواهید پیتزا میل کنید. 

در ادامه همراه الفابلاگ باشید.

برنامه بدنسازی حجمی

 برای بدنسازان سطوح مختلف تعریف مشخصی وجود دارد که میتوانید بر اساس آن سطح خود را تعیین کنید.  بهترین برنامه بدنسازی مبتدی برای انواع تیپ بدنی برای آقایان و بانوان مبتدی است و تعداد تکرار و حرکات انتخابی برای ۳ تیپ بدنی اکتومورف، اندومورف و مزومورف مناسب است برای شروع و اطلاع از تیپ بدنی خودت مقاله “انواع تیپ بدنی و ویژگیهای آنها” را برای اطلاع از تعداد تکراری که برای هر حرکت باید انجام بدی حتما مطالعه کن. تعداد ست ها و تکرارها باید بر اساس نیاز و بدن ورزشکار تنظیم شود. البته برنامه ای که در زیر ارایه میشود یک طرح کلی است و بهتر آنکه برنامه بر اساس نیاز ورزشکار تنظیم گردد. پشت بازو سیمکش ایستاده: سیمکش را در بالاترین نقطه آن تنظیم کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید به بخش دوره های آموزشی مراجعه کنید و یا از طریق لینک تماس با ما از نحوه ی برگزاری کلاس ها و کیفیت مربیان و امکانات اطمینان حاصل نمائید. به راستی باید گفت دوره مشابه نه تنها در ایران وجود ندارد بلکه از معدود دوره های کامل و آنلاین طراحی برنامه بدنسازی میباشد که از مقدمات آغاز و به سطوح پیشرفته ختم میشود. بهترین برنامه بدنسازی برای بانوان به چه شکل باید باشد؟ این برنامه تمرینی برای افرادی است که بتازگی یا پس از چندین ماه وقفه مجددا بدنسازی را آغاز کردهاند. میتوانید روش خود را تغییر دهید. به همین دلیل بعضی نگران هستند که بدنسازی باعث عضله سازی در آنها شده و شکل بدنیشان تغییر کند. اگر که به هدف رسیدید و اما خواستید همین برنامه را مجددا انجام دهید یک سری تغییرات مانند جابجایی ترتیب برنامه را انجام دهید تا احساس یکنواختی و تکرار و توقف رشد عضلانی را تجربه نکنید. سپس دستها را صاف و به حالت اولیه باز گردانید.

برنامه بدنسازی حجم

 پیشنهاد میشود اگر 3 روز در هفته تمرین میکنید، پس از پایان روز سوم، به منظور ریکاوری و بازسازی عضلات یک روز کامل استراحت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید لوازم بدنسازی بر روی وبسایت لوازم ورزشی پیلتن شاپ کلیک کنید. همچنین با کارشناسان مجرب پیلتن شاپ جهت بررسی های بیشتر و اطلاع از لیست قیمت تماس حاصل فرمایید. طبق یک بررسی قدیمی، یک بدنساز باید در برنامه غذایی خود، میزان کالری لازم در دوره های خارج از فصل یا حجم گیری را به میزان 15٪ افزایش دهد. پس در انجام یک تکرار باید هر ۳ بخش در نظر گرفته شود. برای ساخت عضله کالری جذب شده شما (ناشی از خوردن غذا) باید بیشتر از کالری مصرفیتان (سوازندن طی ورزش) دارید. پروتئین برای ساخت عضله ضروری است و میتواند در مرغ، ماهی، تخم مرغ، شیر، محصولات لبنی و بعضی از آجیلها و سبزیجات یافت شود. قبل از خواب می توانید پروتئین هایی که آهسته هضم می شوند و یا چربی های سالم را میل کنید. من قدم ۱۸۷ و وزنم ۹۴ کیلو هست و در حال حاضر چربی سوز almax به همراه amino دارم استفاده میکنم و هدفم بیشتر عضلانی شدنه .این برنامه مناسب منم هست؟ در گام نخست مهم است بر طبق اصول گفته شده جلو بروید، سپس با افزایش تجربه و شناخت کافی از بدنتان و نوع حرکتهای بدنسازی، سلامت و زیبایی اندام را به خود هدیه دهید. می توانید تمرین هوازی را صبح ناشتا (چند عدد BCAA بخورید) یا پس از تمرینات مقاومتی انجام دهید. پس از انجام تمرینات پا چند دقیقه به کشش نرم و راه رفتن اختصاص دهید تا دچار گرفتگی عضلات نشوید.

برنامه بدنسازی  کاملا حجمی

بهترین برنامه بدنسازی چربی سوزی سال 2022 || برای رسیدن به هدفتان باید جلسات تمرینی طول هفته را بهطور منظم انجام دهید تا پس از مدتزمان یک یا دوماهه اولین تغییرات را در بدن خود ببینید. وزن وزنههای مورداستفاده را با توجه به سطح بدنتان باید سنگین و سنگینتر انتخاب کنید. 3 قدیمی نیست با اینکه بسته به شرایط بدنی ورزشکار برای برخی جواب می دهد. طراحی برنامه بدنسازی بسته به نیاز ورزشکار، نوع تمرین و تیپ بدنی می تواند کاملا متفاوت باشد. در این سه روز با توجه به تیپ بدنی فرد تمرینات روی نقطه خاصی از بدن تمرکز دارد. برای هر کسی که داشتن بدنی عضلانی اهمیت دارد یکی از اولویتها، تعیین بهترین روش آموزش بدنسازی است. آموزش تمامی حرکات در وبسایت موجود است . پشتیبانی تمام وقت و پاسخ گویی سوالات شما عزیزان در شبکه های اجتماعی و وبسایت . اگر درمورد دریافت پروتئین کافی در رژیم غذایی خود نگران هستید ، یک مکمل پروتئین وی نیز می تواند مفید باشد. جایی که افراد بدن خود را تحت فشار عضلات میگذارند تا سنتز پروتئین عضلانی سرعت بگیرد. تغییر و جایگزینی حرکات سخت یا حرکاتی که امکان انجام آن برای فرد مشکل است . یعنی شما میتوانید قبل از اجرای اسکات، ابتدا این عضلات را با حرکاتی مثل پرس پا یا جلو پا با دستگاه که فشاری به عضلات کمر نمیآورند به ناتوانی برسانید و سپس حرکت اسکات را شروع کنید.

نکات بدنسازی حجمی

 برای کسی که این تمرینات را انجام میدهد میداند که این برنامه برای عضلانی کردن ماهیچهها نیاز به آرامش بیشتر و یک برنامه غذایی منظم دارد. بین وعده غذایی و تمرین دو سه ساعت فاصله بیندازید. صاف ایستاده و کمی فاصله بگیرید. پرس سرشانه هالتر: روی نیمکت بنشینید فاصله دستها بهاندازه عرض شانه باز شود میله هالتر را بهگونهای بگیرید که کف دستها روبهجلو باشد. بانوانی که به باشگاه بدنسازی میروند برای رشد عضلانی و حجیم شدن بدن نیازی نیست که کار عجیب و غریبی انجام بدهند و یا بیشتر از آقایان تلاش کنند. در روز سوم روز دوم برنامه بدنسازی سه روز در هفته حرفه ای تمرین اول زیر بغل پارویی سیمکش است: ابتدا وزنه موردنظر را انتخاب کرده و سپس روی صندلی دستگاه بنشینید. روز دوم برنامه بدنسازی سه روز در هفته حرفه ای اسکات هالتر: صاف بایستید. بهتر است بدانید که ورزش بدنسازی با هدف کاهش چربیهای بدن و افزایش عضلات انجام میپذیرد. تعداد کالری که افراد مصرف می کنند همراه با ورزش بر روی افزایش، از دست دادن یا حفظ وزن فعلی تاثیر می گذارند. برنامه رژیم غذایی مخصوص شما و بر اساس سلیقه و عادات غذایی ورزشکار، طراحی میشود. در اینجا یک نمونه از برنامه های غذایی 7 روزه برای بدنسازی آورده شده است. بسیاری از حرکات اصلی بدنسازی را می توان با لوازم فوق اجرا کرد و یا با کمی تغییر انجام داد. مشکل اصلی این است که به دلیل خستگی عصر یا عجله صبح خیلی کمتر از مقدار لازم تمرین کنید.

برنامه بدنسازی مبتدی حجمی

 البته این اهداف در خانمها و آقایان متفاوت است. برنامه بدنسازی کاملا حجمی سوپرست البته قبل از هر چیز باید بگوییم که تمرین هر فرد با فرد دیگر با توجه به تیپ بدنیاش متفاوت بوده و تنها توسط یک مربی حرفه ای و با بررسی وضعیت بدنیاش قابلبرنامهریزی است. تمرین بدنسازی حرفه ای سه روز در هفته باید به صورتی باشد که در هر روز متفاوت یک قسمت از بدن تمرین داده شود. برای از دست دادن چربی نیز باید 15٪ کالری کمتری نسبت به کالری که به صورت روزانه برای حفظ وزن خود نیاز دارند، مصرف کنند. توجه داشته باشید تغذیه و مصرف اصولی مکملهای ضروری و موثر از مهمترین ارکان این رشته است و باید توجه خاصی نیز به آن داشته باشید. افراد باید برنامه ریزی کنند که بین 3 تا 6 مرتبه در روز غذا بخورند و میزان کل کالری خود را بر اساس اینکه قصد دارند حجم گیری کرده یا کاهش چربی داشته باشند، تنظیم کنند. ابتدا فرم زیر را به دقت تکمیل کرده و سپس بر روی دکمه درخواست/پرداخت کلیک نمایید. وزنه را تا راستای بدن بالا بیاورید و پس از کمی مکث دوباره به حالت اول برگردید. 6-پیچش پا در حالت دراز کش: 2 تمرین و 10 تکرار دارد. خیر، بستگی به برنامه تمرینی و نظر مربی دارد. پیش از پرداختن به موضوع برنامه بدنسازی سه روز در هفته حرفه ای خوب است بدانید، یک فرد بدنساز پس از مدتی انجام تمرینات خود علاقه به حجم گرفتن دارد. تن ورز پس از بررسی فراوان، تعدادی مربی و متخصص حوزه بدنسازی را جهت مشاوره به شما عزیزان انتخاب کرده است.