alfablog

alfablog

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش
alfablog

alfablog

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش

اخبار لحظه ای بورس

جدیدترینهای «کاهش شاخص»:

اخبار بورس ایران

به گزارش بورس 24 ، این شاخص ماهانه در ماه دسامبر اندکی کاهش پیدا کرد اما در چهار ماه پیش از آن رشد متوالی داشت که منعکس کننده مشکلات برداشت محصولات کشاورزی و تقاضای مصرفی بالا طی سال میلادی گذشته بود.قیمتهای بالاتر مواد غذایی به رشد تورم همزمان با احیای اقتصادهای جهانی از رکود ناشی از بحران ویروس کرونا دامن زده است. به گزارش برنا، روند شاخص تعدیل شده فصلی مقدار تولید در بخش صنعت ساخت طی فصول تابستان 1398 تا تابستان 1400 نشان میدهد این شاخص پس از تجربه رشد منفی در بهار 1399 و سپس رشد تحلیل بورس مثبت طی سه فصل متوالی، در زمستان 1399 به بالاترین حد خود رسید. بررسی روند فصلی تغییرات شاخص مقدار تولید در سه بخش صنعت ساخت، معدن و کشاورزی از تابستان 1398 الی تابستان 1400 نشان می دهد که رشد نقطه به نقطه مقدار تولید بخش صنعت ساخت از تابستان سال 1399 به بعد همواره مثبت بوده؛ اگرچه در تابستان 1400 از سرعت رشد آن کاسته شده است.

اخرین اخبار شاخص های بورس

شاخص ها در بازار سهام در حالی در این هفته با بازدهی منفی روبه رو شدند که در هفته پایانی آذر و هفته ابتدایی دی ماه، بازدهی بورس مثبت بود و امید زیادی را برای سهامداران برای یک زمستان سبز به وجود آورده بود. برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید اقتصاد آنلاین - سهیل بانی؛ در ساعت ۱۰ و ۴۵دقیقه شاخص کل بورس پس از افت ۲۰هزار و ۳۴واحدی (۱.۵درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۲هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هموزن با کاهش ۱.۳درصدی مواجه شد. همچنین در فرابورس نیز شاخص با کاهش 28 واحدی به عدد 18 هزار واحد رسید ضمن اینکه ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به دو هزار و 500 میلیارد تومان رسید. معامله گران این بازار ۳۵۰ هزار معامله به ارزش ۲۷ هزار و ۲۶۴ میلیارد ریال انجام دادند. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۵۹۴۶ واحد کاهش یافت و رقم ۳۵۳ هزار و ۱۹۲ واحد را ثبت کرد. در اروپا و آمریکا بیشتر شاخص های مهم بورسی قرمزپوش شدند. قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت ۴ و ۲۳ دقیقه امروز (دوشنبه، ششم دیماه) با ۴۰ سنت افزایش به ۷۶ دلار و ۵۴ سنت و قیمت شاخص دبلیوتیآی آمریکا با ۴۱ سنت کاهش به ۷۳ دلار و ۳۸ سنت برای هر بشکه رسید.

اخبار لحظه ای بورس

اخبار بورس سهام آسیا و اقیانوسیه 29مارس 2022 : در حالی که بانک مرکزی ژاپن از موضع فوق العاده انبساطی خود دفاع کرد، افزایش سهام ژاپن منجر به افزایش در سهام آسیایی شد، در همین حال به دلیل قرنطینه گسترده شانگهای ، قیمت نفت به دلیل ترس از کاهش تقاضا … آخرین قیمت ۲۵نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آنها افزایش یافته و ۲۱۶نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بودهاند. او با بیان اینکه شاخص کل بورس با ۲ درصد کاهش به رقم ۱۳۶۳۰۹۶ رسید، گفت: شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۲ درصدی در هفته گذشته عدد ۳۵۹،۴۷۲ را نشان داد. به گزارش همشهری آنلاین، امروز شنبه ( ۱۸ دی ۱۴۰۰) شاخص کل بورس با کاهش ۷۵۱ واحدی به یک میلیون و ۳۶۲ هزار واحد رسید. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند نوسانی قرار گرفت، به گونهای که در پایان معاملات با کاهش ۷۵۱ واحد دیگر به رقم یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۳۴۴ واحد رسید.همچنین شاخص کل با معیار هموزن امروز با کاهش ۳۳۷ واحد به رقم ۳۵۹ هزار و ۱۳۴ واحد رسید.

اخبار بورس

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید اقتصاد آنلاین - هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت پنج هزار و ۱۰۵واحدی (۰.۳۷درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۶هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هموزن با کاهش ۰.۲۴درصدی مواجه شد. همچنین شاخص کل با معیار هموزن با کاهش 5 هزار و 944 واحد به رقم 353 هزار و 194 واحد رسید. کارشناس بازار سرمایه همچنین خاطرنشان کرد: بهموجب این اتفاقات، گرایش سرمایهگذاران بهسوی بازارهای غیرمولد زیاد میشود و سرمایه خود را از بازار سهام خارج میکنند. روند نزولی بازار سرمایه همچنان ادامه دارد و شاخص کل بورس امروز بیش از ۲۵ هزار واحد سقوط کرد. خبرگزاری آریا-بورس تهران معاملات امروز شنبه 18 دی 1400 را با کاهش 751 واحدی شاخص کل به پایان رساند.به گزارش خبرگزاری آریا، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل با کاهش 751 واحدی به عدد یک میلیون و 362 هزار واحد و شاخص هم وزن نیز با کاهش 336 واحدی به عدد 359 هزار واحد رسید ضمن اینکه نمادهای فارس و فولاد بیشترین تاثیر را در کاهش شاخص کل داشتند. ارزش بازار در بورس تهران به بیش از 5 میلیون و 357 هزار میلیارد تومان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد