راهنمای مدیریت صفحه اینستاگرام و معرفی ابزارهای حرفه ای
راهنمای مدیریت پیج اینستاگرام یکی از فعالیت های مهمی است که هر کسب و کاری برای فعالیت حرفه ای خود به آن نیاز دارد. ممکن است تا کنون این سوال برایتان پیش آمده باشد چرا مدیریت پیج اینستاگرام مهم است ؟ 14 مهارتی که اگر به عنوان ادمین اینستاگرام داشته باشید، می توانید درخواست حقوق بالاتری بدهید. روابط عمومی اینستاگرامی یعنی اینکه یک ادمین بلد باشد و وقت بگذارد و با علاقه به همه دایرکت ها و کامنت ها و درخواست های مشتریان و فالوئر ها پاسخ بدهد. مجموعه های مدیریت پیج اینستاگرامی باید بر صفحه و کمپینهای اینستاگرام شما را زیر نظر داشته باشد، فرصتها یا مسائلی را که ظاهر میشوند را تشخیص دهد و به نوبه خود به آن ها پاسخ دهد. به احتمال زیاد اگر در خانه کامپیوتر یا لپ تاپ با ویندوز یا مک دارید، با کلمه admin زیاد برخورد کرده اید و بارها آن را در قسمت های مختلف ویندوز دیده اید. خوشبختانه در حال حاضر انواع مختلف ابزار مدیریت پیج اینستاگرام به وجود آمده اند و کار شما را برای مدیریت صفحات مجازی و فعالیت هایی که در آن دارید بسیار راحت تر کرده اند.
تعرفه امنیت پیج اینستاگرام
و در نهایت سعی کنید از ابزار آمار اینستاگرام نهایت استفاده را ببرید. شرکت ifn یک شرکت وارد کننده لباس است که از زمان کرونا تمام سعی خود را میکند تا افراد زیادی بتوانند کسب درآمد کنند. IGTV یک محتوای ویدئویی است که میتواند بیشتر از 1 دقیقه تا 1 ساعت باشد. این ابزارها قدرت خوبی دارند و اکثرا از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کنند. زمانیکه موضوعات را از قبل تعیین و طراحی کنید، ایدههای جدیدی نیز به ذهنتان خطور میکند و به این ترتیب تقویم محتوایی شما کاملتر خواهد شد. با یک تیم اختصاصی، برند شما میتواند شروع به تولید محتوای مدرنی کند که از آخرین ترند ها و الگوهای اینستاگرامی پیروی میکند. در جواب باید در نظر داشته باشید که برای مدیریت پیج اینستاگرام، نیاز است تا یک تیم شامل تولید کننده محتوا تصویری، تولید کننده محتوای متنی، تدوینگر و ادمین به صورت هماهنگ برای ادمینی پیج اینستاگرام فعالیت داشته باشند. در واقع بازدید هدفمند دنبال کنندگان، چیزی است که سبب افزایش تعداد فالوورها و در نهایت منجر به افزایش فروش میشود. اگر شما هم قصد بالا آوردن پیج اینستاگرام خود را دارید باید به این نکته توجه کنید که هزینه پیج اینستاگرامی باید در تمام قسمت ها در نهایت به پیشرفت، فروش و برندینگ درست مجموعه شما منجر شود.
تعرفه تبلیغات در اینستاگرام در ایران
تعرفه تبلیغات در اینستاگرام در ایران : ادمین با تجربه اینستاگرام می داند که مهم است ارتباط با مخاطب از خیلی از مسائل ظاهری پیج هم مهمتر است. محبوبیت آن به دلیل تجربه کاربری تلفن همراه و جوامع درگیر با آن است. این سوال برای بسیاری از صاحبان کسب و کارها به وجود می آید که بهتر است استخدام ادمین اینستاگرام را انجام دهیم، یا از خدمات ادمین اینستاگرام شرکت ها استفاده کنیم؟ احتمالا در دوستان یا آشنایان خود افرادی هستند که درآمد ماهیانه نسبتا خوبی با دورکاری دارند و اگر از نوع فعالیت و کارشان بپرسید می گویند ادمین پیج اینستاگرام هستند. پروفایل ها نیز میتواند خصوصی، عمومی و یا تجاری باشد و مهم است که ادمین همه نوع اکانت را شناخته و بهترین آنها را مناسب با نیاز خود انتخاب نماید. حالا وظیفه گرداننده پیج اینستاگرام این است که بررسی کند و ببیند دلایل دیده شدن پست پر طرفدار چیست. اما اگر بهعنوان شخص در اینستاگرام فعالیت دارید، میتوانید از تصویر خودتان برای پروفایل پیج استفاده کنید.
تعرفه تبلیغات اینستاگرام
اگر بهعنوان یک کسبوکار ابزار مدیریت پیج اینستاگرام خود را برعهده دارید، لازم است با یک گرافیست همکاری کنید تا قالبی برای انتشار پستهای اینستاگرام شما طراحی کند. به عنوان یک پلتفرم بزرگ رسانه های اجتماعی ، محبوبیت اینستاگرام به سرعت در شرکت مادر خود ، فیس بوک ، در حال افزایش است. محبوب ترین و قدرتمندترین ابزار مدیریت اینستاگرام برای مشاغل کوچک و بزرگ محسوب می شود. امکاناتی که در لیست زیر بیان کرده ایم تنها بخشی از مواردی است که به کمک این ابزار در اختیار شما قرار می گیرد. Agorapulse بهترین ابزار مدیریت اینستاگرام برای آژانس ها محسوب می شود که بخشی از ابزار قدرتمند مدیریت رسانه های اجتماعی و بخشی از برنامه مدیریت پروژه می باشد. مجموعه های مدیریت پیج اینستاگرامی با شناسایی و ارزیابی مخاطبان، تعیین کنیم که چگونه از قابلیتهای هدفگیری قدرتمند اینستاگرام استفاده کنید. هر کدام از فعالیت های ذکر شده یک تخصص به شمار می روند و اینکه یک نفر به تمام این کارها تسلط داشته باشد احتمالا دروغی بیش نیست (مگر با کیفیت بسیار پایین). بهتر است برای هر هایلایت نامی مشخص انتخاب کنید و استوریهایی را به آن هایلایت منتقل کنید که بهطور کامل با نام آن مرتبط هستند.
منبع : پایامارکتینگ
آموزش سوشال مدیا مارکتینگ
آموزش سوشال مدیا مارکتینگ در بازاریابی اجتماعی رصد تبدیلها برای درآمدزایی از طریق شبکههای اجتماعی، حیاتی است. این کار برای آنها با رصد کردن اعم جستجوهای مخاطبین مستعد و پرسش و پاسخهای آنان میسر است. در سالیان اخیر، با توجه به افزایش محبوبیت و قدرت کانال های رسانه های اجتماعی، کسب و کارها و بازاریابان به دنبال انواع مختلفی از شبکه های اجتماعی هستند که بتوانند از آن ها برای هدف قرار دادن مخاطبان و تبدیل آن ها به مشتری استفاده کنند. هندل منسجم در تمام حسابهای شبکههای اجتماعی، به شما در راحتتر پیدا شدن کمک میکند چرا که ممکن است کسانی که شما را در توییتر دنبال میکنند، بخواهند در اینستاگرام یا پینترست نیز دنبال کنند. یادگیری از رقبا: فعالیت رقبا را زیر نظر بگیرید و رفتارشان ر اتجزیه و تحلیل کنید، محصولاتی که تبلیغ می کنند، تاکتیک های آن ها در شبکه های اجتماعی، و سطح تعامل با مخاطب را در نظر بگیرید و نکات مثبت و منفی آن ها را مشخص نمایید و از آن ها درس بگیرید. طبق آمار، بیش از ٨٨ درصد از شرکت ها و کسب و کارها در رسانه های اجتماعی فعالیت می کنند. تبلیغات پیوسته و موثر در شبکه های اجتماعی باعث می شود تا افرادی که به محصولات یا خدمات شما علاقه مندند، شما را پیدا کنند.
اصول بازاریابی در فضای مجازی
گفت و گوهای جذاب در این پلتفرم ها می تواند به شما کمک کند تا خود را به عنوان یک رهبر، در جایگاه خود تثبیت کنید یا کسب و کار یا محصولات خود را به مخاطبانی که به موضوعات مرتبط با جایگاه شما علاقه مند هستند معرفی کنید. همچنین می توانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، در مورد علاقه مندی های کاربران تحقیق کنید و بر مکالمات آنلاین در مورد کسب و کارتان نظارت داشته باشید. اصلی ترین کاربرد شبکه های اجتماعی صوتی، گوش دادن به مکالمات زنده در مورد موضوعات خاص و ترند روز است. اما قطعا نام بسیاری از شبکه های اجتماعی بسیار محبوب و معروف دنیا مانند اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و… همچنین شبکه هایی مانند لینکدین و توییتر، کاربردهای بالقوه بسیاری را از جمله جذب و استخدام نیروهای متخصص، ایجاد روابط B2B، ارتباط با مشتریان بالقوه و ارتباط با متخصصان و افراد حرفه ای را ارائه می دهند. همچنین می توانید از آن برای ارسال هر چیزی ، از جمله فایل های چندرسانه ای ، به یک وبلاگ با فرم کوتاه استفاده کنید.
آموزش ترفندهای شبکه های اجتماعی
آموزش ترفندهای شبکه های اجتماعی این یک برنامه ارتباطی همه کاره برای ارسال پیام و تماس است. همانطور که گفتیم توییتر کار خود را بهعنوان یک پلت فرم ارسال اس ام اس آغاز کرد و کاربران این شبکه اجتماعی تنها میتوانستند پیامهایی با حداکثر ۱۴۰ کاراکتر ارسال کنند؛ البته این محدودیت مربوط به اپراتورهای شبکههای موبایل بود نه توییتر. پلتفرمهای رسانههای اجتماعی به شما کمک میکنند تا آگاهی از برند ایجاد کنید، با مشتریان ارتباط برقرار کنید، مخاطبانی خاص پیدا کنید و فروش خود را بدون صرف هزینههای بیش از حد از بودجه بازاریابی خود افزایش دهید. پاسخ صحیح و صادقانه می تواند اعتبار شما را در این انجمن ها افزایش دهد و این اعتبار و احترام می تواند منجر به افزایش بازدید از وب سایت کسب و کار یا محصول شما شود. این شبکه ها مانند انواع وبلاگ ها و سایت Medium به شما این امکان را می دهند تا افکار، ایده ها و نظرات خود را در مورد شغل، رویدادهای جاری، سرگرمی ها و موارد دیگر منتشر کنید.
اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی
اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی و به جای آن از شبکه های دیگر استفاده می کنند. امروزه کاربران در مدت زمانی اندک نسبت به اشتباهات برندها واکنش نشان می دهند بنابراین مدیریت سریع و در لحظه این امر دارای اهمیت بسیار زیادی است. امروزه اغلب برندها دست کم در یک پلتفرم بازاریابی حضور فعالی دارند. از خود بپرسید: کدام پلتفرم ها با اهداف تجاریتان مطابقت دارند؟ اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی اما، بسیاری از انواع دیگر کانالهای رسانههای اجتماعی وجود دارند، که نقش مهمی در رسیدن به اهداف بازاریابی دارند. انجمنهای گفتگو افراد را تشویق میکنند به سؤالات یک دیگر پاسخ دهند و ایدهها و اخبار جدید را به اشتراک بگذارند. مقیاس کردن یک کسبوکار به معنی تلاش برای افزایش درگیری مخاطبین آن کسبوکار در شبکههای اجتماعی همزمان با کاهش زائدات و کارهای بیهوده است. Tencent QQ (معروف تر به QQ) یک پیام رسان فوری (مبتنی بر چت) بستر رسانه های اجتماعی است. شاید کارشناس ها و بازاریاب ها در این رابطه کمتر صحبت کنند، اما به معنای عدم رخ دادن چنین اتفاقاتی نیست. ایجاد یک برند ثابت در چند پلتفرم شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که در حین تعامل با مشتریان، حضور موفقی در این شبکه ها داشته باشید. شما میتوانید از رسانههای اجتماعی برای پاسخ به سؤالات مشتریان، یافتن مشکلات و اطلاعرسانی ها در مورد رویدادها یا فروش ویژه خود استفاده کنید.
منبع : پایامارکتینگ