alfablog

alfablog

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش
alfablog

alfablog

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش

کامل ترین چک لیست سئو سایت فروشگاهی به همراه نکات کاربردی با پایا مارکتینگ

سئو سایت فروشگاهی

کامل ترین چک لیست سئو سایت فروشگاهی به همراه نکات کاربردی با پایا مارکتینگ.

فروشگاه کیم کالا یک نمونه سایت فروشگاهی با وردپرس است که فروشنده همه نوع محصولات از لوازم خانگی تا لوازم بهداشتی و آرایشی می باشد، قالب فروشگاهی روی این سایت قالب نیکی کالا است که تقریبا شبیه ترین دمو به فروشگاه دیجی کالا را دارد و تقریبا از امکاناتی نظیر فروشگاه دیجی کالا برخوردار است. اینها همه راههای قانونی بر حسب سئو کلاه سفید است که میتوان از آنها برای ایجاد لینکهای با کیفیت استفاده کرد. ابتدا باید از Coverage بخش کنسول جستجوی گوگل برای شناسایی و یافتن و صفحاتی که این خطا را ارائه میدهند، استفاده کنید. بعد از تدوین استراتژی مناسب به سراغ یافتن کلمات با ارزش بالا و پردرآمد برای سایت شما رفته و بعد از شناسایی آنها اقدام به تولید محتوای مناسب برای آنها در بخش های مختلف سایت شما و بهینه سازی اصولی آنها برطبق اصول سئو محتوا، سئو عکس، سئو ویدیو، بهینه سازی تگ های عنوان، متادیسکریپشن، ساخت یا آنالیز robots.txt، آپدیت مطالب قدیمی سایت، ایجاد اسکیما و… اگر میخواهید افراد راحتتر محصولات شما را پیدا کنند، به یک استراتژی سئو  فروشگاهی نیاز دارید و بررسی هر یک از موارد از لیست، استراتژی شما را موثرتر میکند.

قیمت سئو سایت فروشگاهی

اهمیت سئو سایت فروشگاهی را درک کردید؟ یک نکته مهم اینکه صفحات دسته بندی شما به دلیل تکرار باید به صورت کنونیکال قرار گیرد تا گوگل صفحه اول آن را مورد بررسی قرار دهد. در واقع شاید سئو سایت شرکتی آسان تر از آن باشد. اگر میخواهید یک ویدئو را برای یک کلمه کلیدی خاص رتبهبندی کنید، آن را در تمام عناصر متنی مرتبط با ویدئوی خود (مانند: عنوان، شرح، متن و زیرنویسها) قرار دهید. اصول و تکنیک هایی که در اینجا گفته شد تقریبا در اکثر فروشگاه های حرفه ای آنلاین استفاده می شوند و اگر شما هنوز از این تاکتیک ها استفاده نکرده اید پیشنهاد می کنیم شروع کنید تا نتیجه ی هیجان انگیز آن را در ادامه ببینید. چگونه وب سایت خود را تبدیل به چنین پاسخ کامل و جامعی کنیم؟ در حقیقت هدف گوگل رتبه بندی نتایج جستجویی است که به تمام سؤالات کاربران پاسخ میدهد به طوری که نیازی به بازگشت دوباره به گوگل برای پاسخ دیگری نباشد. قبل از انتخاب کلمه کلیدی برای سایت خود باید حتما بررسی کنید که قصد و هدف کاربر از جستجو این کلمه کلیدی چیست؟ بنابراین شما میتوانید هزاران فروش اضافی در ماه را فقط با کمی تلاش اضافی در سئو فروشگاه آنلاین خود به دست آورید.

خدمات سئو سایت فروشگاهی

حالا بیایید کمی ریاضی انجام دهیم. البته گذاشتن کدهای اسکیما در سورس کد سایت به این معنا نیست که گوگل حتما آن ها را نشان خواهد داد و این موضوع کمی شانسی است، اما گذاشتن آن ها شانس شما را برای نمایش متفاوت در گوگل بالا می برد. علاوه بر این، مطالعهای توسط SEMrush که 13 بخش تجارت الکترونیک را بررسی کرد، نشان داد که 5 مورد (موسیقی، کتاب، مبلمان، خانه و باغ، لوازم الکترونیکی) بالاترین میزان جستجوی ارگانیک را در اختیار دارند. برای فروشگاههایی که در اتحادیه اروپا قرار دارند، قانونی وجود دارد که دارندگان سایت را ملزم میکند تا راههای پرداخت برای مشتریان قبل از رسیدن به مرحله پرداخت به آنها نشان داده شود. از سوی دیگر با توجه به آن که 95٪ مردم از صفحه اول به صفحات بعدی نمیروند، رسیدن به صفحه اول تنها راه برای دستیابی به نتایج واقعی فروش است. ووکامرس یک فروشگاه ساز وردپرسی است که برای طراحی سایت های فروشگاهی کوچک تا متوسط اندازه، می تواند بهترین انتخاب باشد اما اگر قصد دارید یک وبسایت فروشگاهی با امکانت حرفه ای بزرگ مثل دیجی کالا راه اندازی کنید و آن را توسعه دهید، بهتر است از برنامه نویسی اختصاصی برای این کار بهره ببرید.

قیمت سئو سایت فروشگاهی

امیدوارم تابهحال متوجه شده باشید که چرا گوگل و سئو سایت فروشگاهی یکی از بهترین کانالهای بازاریابی دیجیتال است. اما به طور کلی می­توان سئو وب سایت فروشگاهی را یک چیز دانست: ایجاد بهترین نتیجه ممکن برای کلمه کلیدی مورد نظر شما مانند نام یک محصول خاص. سئو کردن صفحات محصول و دسته بندی ها یکی از سخت ترین بخش های سئو سایت فروشگاهی است. سئو بهینه سازی سایت برای کمک کردن به موتور های جستجوی گوگل است تا یک سایت را در میان هزاران سایت در صفحه اول و در جایگاه اول با کلمه کلیدی مشخصی نمایش دهد. درک نحوه عملکرد جامعه بازی کلید رها کردن قدرت واقعی سئو است. ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ منتوریکس تمام تخصص خود را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف سئوی مورد نظر سایت بازی خود بدون هیچ نقصی به کار میگیریم. بله شما به مرتبطترین و محبوبترین کلمات کلیدی حوزه صنعت و خدمات خود احتیاج دارید که باید در آن هدف کاربران نیز در نظر گرفته شود. اما اگر از کلمه کلیدی منحصر به فردی استفاده نکنید، گوگل تشخیص نخواهد داد که در رتبهبندی، از کدام یک از صفحاتی که در آنها این کلمه کلیدی را هدف قرار دادهاید استفاده کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد