alfablog

alfablog

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش
alfablog

alfablog

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش

سایت تولید محتوا رایگان

اموزش تولید محتوا

در همین شرایط، تولید محتوا متنی برای سایت ، یکی از ارزان ترین راه های بازاریابی به حساب می آید که حتماً هزینه های مربوط به آن به نسبت هزینه های مربوط به بازاریابی های سنتی، کمتر است. و یا غیره؛ به این فکر کنید که نوشتن هر کدام از این محتواها و یا تولید هر کدام از این محتواها در قالب های رایج تولید محتوا، به تخصص و تحقیق نیاز دارد. به این ترتیب پس از یک مدت متوجه میشوید که روی چه نوع محتواهایی کار کنید و کدام متن ها از اهمیت کمتری برخوردار هستند. پس اینفوگرافیکها یکی از مهمترین فرمهای محتوای تصویری هستند. یکی از تاثیرگذار ترین فرمهای ارائه محتوا امروزه، محتوا ویدویی است. یکی از فرمهای تاثیرگذار بخش محتوای تصویری، اینفوگرافیک است. این مورد بهشرطی محتوای با ارزشی را منتقل کنید، میتواند بسیار تاثیرگذار باشد. شما در قالب ویدیو میتوانید اطلاعات بسیاری را بهسرعت به مخاطب خود منتقل کنید. برای درک مشتری ایده آل خود، از داده ها، ترندهای بازار، پروفایل های مشتریان و اطلاعات مشابه استفاده کنید و از انواع طنز، منابع مرتبط و لحن مناسب صدا استفاده کنید. در کنار این موضوعات کلی، برای تولید شما نیاز به ضبط کننده صدا دارید. البته همه ویدیوها گوینده ندارد و شاید تنها به موسیقی پسزمینه اکتفا کنند اما انتشار ویدیو بههمراه صدا گوینده تاثیرگذاری بیشتری دارد.

گروه تولید محتوا

معمولا پر بازدیدترین کفشها به مشتری نشون داده میشه. یعنی عنوان و توضیحات را بهصورت کامل، شامل کلمه کلیدی اصلی پر کنید. امروزه، کاربران وب انتظار تجربههای پر از تصاویر رنگارنگ و عناصر رابط کاربری زیبا را دارند. مخاطبی که با انتظار نقد آمده با دیدن این مطلب، راضی نخواهد شد و پاسخ سوالش را نخواهد یافت. اگه شما از نویسنده انتظار داشته باشین که هم خودش لینک پیدا کنه ( برای پیدا کردن رفرنس تحقیق انجام بده) و هم کار سئو رو انجام بده احتمالا دیر یا زود با مشکل روبرو میشین. برای بهینه کردن ویدیو در سایت خود، ابتدا باید نام فایل ویدویی که آن را آپلود کردهاید را تغییر داده و درآن بهصورت کامل محتوا را شرح دهید. شما باید در کنار مقاله ما از اطلاعات دیگر نیز از اینجا استفاده کنید تا بطور کامل تولید محتوا را یاد بگیرید. اینفوگرافیکها بهشرطی که اطلاعات کاملی را با یک طرح جذاب و زیبا در اختیار مخاطبین قرار دهد، شانس بالایی برای ویروسی شدن را دارند. هرچیزی که شما فایل صوتی -برای مثال mp3- آن را در اختیار کاربران قرار دهید، یک محتوای صوتی است. روش مرسوم بهاین صورت است که یک عکسنوشته (شامل تصویر بههمراه متنی بر روی آن) بهعنوان پست منتشر میشود و سپس خلاصه و یا توضیحی کوتاه در خصوص موضوعی به کاربر داده میشود.

انواع تولید محتوا

در خصوص برخی پاراگرافها باید بگوییم که حتما بهزودی مطالب تخصصیتری در سایت منتشر خواهد شد. اما فایلهای صوتی و یا در مجموعهای هدفمندتر، پادکست، باید آرام و دلنشین، محتوا را ساده و قابل درک بهگوش مخاطب برسانند. بر اساس این تعریف میتوان اهمیت تولید محتوای باکیفیت برای جذب کاربران هدف و افزایش فروش را درک کرد. و هدف شما از انتشار این ویدیو چیست؟ شما میتوانید کلمه کلیدی خود را در این قسمت وارد کرده با همین عمل ساده، تصویر خود را از دید گوگل بهینه کنید. شما با تولید محتوا متنی در وبسایت اینترنتی خود میتوانید از طریق گوگل بازدید کننده دریافت کنید و این یعنی پیدا کردن افراد مشتاق به موضوع کاری شما. در این حالت موضوعات مرتبط و کلمات کلیدی خود را وارد کنید. تمام افرادی که در حیطه تولید محتوای حرفه ای و تولید محتوای ارزان فعالیت می کنند، علاوه بر اینکه قوانین کپی رایت و تولید محتوا را می دانند، باید تخصص خاصی در موضوعات مختلف هم داشته باشند. پس طبیعتا در هر موضوعی که فعالیت میکنید، میتوانید محتوای خود را در قالب یکی از این موضوعات بهتر و سریعتر منتشر کنید.

کلاس تولید محتوا چیست؟

وب سایت شما در مرکز و کانون محتوای اصلی شما قرار دارد، زیرا شامل تمام اطلاعات ضروری است که کسب و کار شما باید برای تقویت حضور خود در اینترنت تبلیغ کند. اون صفحه به کدوم صفحه لینک بشه تا مشتری بعد از ورود به سایت و گرفتن اطلاعات کافی به سمت خرید محصول هدایت بشه. قاعدتا می دونید که رقابت در کلمه «خرید شلوار لی» بین سایت ها به شدت شدیده ولی رقابت توی کلمه کلیدی «راهنمای جامع خرید شلوار لی» آسون تره. جامع بودن یک محتوا متنی از دید گوگل و سایر موتورها جستجو در اولین قدم به تعداد کلمات آن مقاله مربوط میشود. برای فایلهای صوتی گوگل ساز و کار مشخصی ندارد زیرا همچنان بهاندازه متن، عکس و ویدیو طرفدار ندارند. تولید محتوا بخش مهم و سرنوشت ساز برای وب سایت ها است. هزینه تولید محتوای متنی به فاکتورهایی همچون نوع محتوا و موضوع آن بستگی دارد زیرا نگارش انواع مختلف محتوا اعم از مقاله برای وبلاگ یا صفحات وب و همین طور محتوا برای معرفی محصول با یکدیگر متفاوت است و حدوداً بین 40 تا 110 تومان به ازای هر کلمه می باشد. اگر وب سایت تجاری شما دارای محتوای تکرای یا کپی شده از سایر سایت ها باشد، ممکن است توسط Google جریمه شود و جریمه آن این است که در نتایج برتر نشان داده نشده و در صفحات بعدی جستجو دفن می شود.

منبع : پایا مارکتینگ

منبع : پایا مارکتینگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد