alfablog

alfablog

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش
alfablog

alfablog

پایگاهی جهت بالا بردن علم و دانش

دیگ بخار چیست و فواید آن چگونه است؟

دیگ بخار  افقی

در واقع یک نیروگاه تولید توان در یک مکان احداث میشود و سالها برق تولید میکند و بویلری که استفاده میکند از نوع بویلرهای ساکن است. دیگ بخار 1 تن این شرکت با بهره گیری از استانداردهای معتبر جهانی به تولید رسیده و از قابلیت تولید بخار با فشار بالا برخوردار است، در واقع این دیگ بخار افقی  در هر ساعت حدوداً 1000 کیلوگرم بخار تولید مینماید. طرز کار این سیستم همان طور که قبلا گفته شده است با یک چرخه مهندسی صورت میپذیرد که در متن بالا توضیح داده شده است اما در رابطه با طرز کار دیگ بخار در بعد از راه اندازی مواردی است که باید به آن ها توجه کنید ؛ برای نگهداری از دیگ بخار رعایت این مولفه ها میتواند کاربردی باشد، سیستم های بخار دارای یکسری تله در هر رادیاتور هستند که برای کمک به کاهش فشار بیش از حد استفاده میشوند، این تله ها هر 6 سال عمر مفید خود را میکنند یا کارآیی آن ها نزول پیدا میکند، به همین دلیل باید به دقت نگهداری گردند تا زمانیکه بتوانند به درستی عمل نمایند و خطایی در خروجی آن ها ایجاد نگردد مراقبت از تله بخار کمک شایانی در سیستم بخار برای قدرتمندی و کارآمدی بالا خواهند داشت اما این کار بسیار فرسایشی و طاقت فرساست توصیه ما به شما اینکه به صورت دوره ای عملکرد دیگ بخار خود را بررسی کنید و یا اینکار به یک تکنیسین بسپارید. 

دیگ بخار عمودی

آب باید به سرعت وارد شیشه آبنما گردد. که در آن H1 بیانگر هدررفت حرارتی، H2 حرارت لازم برای گرم کردن آب مورد استفاده و HB ظرفیت گرمایی دیگ بر حسب کیلووات می باشد. به طور کلی طرز کار دیگ بخار عمودی  بدین صورت است که آب در مخزن دیگ بخار ذخیره شده و سپس توسط گاز طبیعی، پروپان، گازوئیل، زغال سنگ و یا یک عنصر الکتریکی گرم میشود و وقتی آب به بخار تبدیل شد در یک مخزن خالی گنبدی شکل جمع میگردد. بخار اشباع خشک تولید شده در دیگ از طریق مجموعه ای از لوله ها که در مسیر گازهای دودکش قرار گرفته اند، عبور داده می شود و در آن ها توسط گاز داغ بیشتر گرم می شود تا دمای آن در حدود دمای اشباع افزایش یابد. گازهای داغ کوره ها وارد محفظه های جداگانه ای با دیواره های لوله - ابی در عقب کوره می گردید و از آنجا با یک چرخش ۱۸۰ º وارد یک سری لوله های با قطر حدود ۷۵ mm می شد. بخار مادامی که مشعل روشن باشد از طریق یک سری رادیاتور حرکت میکند تا زمانی که انرژی به اندازه کافی مصرف گردد سپس بعد از خاموشی مشعل دوباره به آب تبدیل میگردد و مجددا به دیگ بخار برمیگردد.

دیگ روغن داغ

دیگ بخار 10 تن یکی از بهترین دیگهای است که در هر ساعت میتواند 10000 کیلوگرم آب را تبدیل به بخار نماید، این دیگ روغن داغ  بصورت 4 پاس به تولید رسیده و میتوان گفت این دستگاه بدون اتلاف و هدررفت آب از راندمانی بالای 90 درصد برخوردار است. دیگهای بخار هر سال حداقل به یکبار بازرسی و تمیزکاری نیاز دارند. طبیعتاً مانند هر آزمایش دیگری، کیفیت نمونه برداری از اهمیت فراوانی برخوردار است. فن آوران در ابعاد و ظرفیت ها مختلف با بهترین کیفیت ساخت ممکن خدمات پس از فروش و گارانتی در خدمت شما مشتریان محترم می باشد . این مواد سوختی ممکن است به یکی از اشکال جامد، مایع و یا گاز وجود داشته باشد. فروش دیگ بخار این شرکت که از بهترین تجهیزات و مواد اولیه استفاده شده است و تکنولوژی استفاده شده در آن جزو برترین تکنولوژی جهانی است، به همین دلیل این محصول از لحاظ کیفی و ظاهری در وهله اول قرار دارد و فروش بسیاری دارد و نظر مخاطبین را در سطح ایران و جهان به خود جلب نموده است. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید. آلیاژ لولههای استفاده شده در این دستگاه از نوع آتشخوار میباشد.

دیگ آب گرم

دیگ بخارهای تولیدی این شرکت در دو نوع فایرتیوب و واترتیوب موجود است که از قابلیت تولید بخار و آبگرم برخوردار است، قصد ما از ارائه این مقاله نقل دیگ آب گرم در ظرفیتهای مختلف میباشد که در ذیل رایج ترین نوع آنها را مورد بررسی قرار داده ایم. بنابراین در طی سالهای فعالیت در این حوزه سعی و تلاش بر این بوده که با استفاده از نوآوری و تکنولوژی روز بهترین و ایمن ترین دستگاه ها ارائه شود. شرکت ما برای جلب اعتماد شما عزیزان مفتخر است از ابتدای روند خرید تا روند نصب و نگهداری شما خدماتی به شما عزیزان ارائه نماید. محصولات این شرکت دارای نماد کنترل استاندارد از روند تولید تا روند فروش میباشند. بله، دمای دیگ به راحتی قابل کنترل است. متقاضیان عزیز جهت خرید و استعلام دیگ بخار با کارشناسان ما تماس حاصل نمایند. بویلر بخار 2 تنی : دیگ بخار 2 تنی توان تولید دو هزار کیلوگرم بخار در ساعت را دارد این بویلر بخار دارای استاندارد جهانی و ایمنی بسیار منحصر بفرد در بین هم نوعان خود میباشد جهت خرید و استعلام دیک بخار 2 تنی با ما تماس حاصل نمایید. دیگ بخار 3 تنی مجهز به لولههای آتشخوار و ضدزنگ است.

منبع : بخارشعله

نظرات 1 + ارسال نظر

عالی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد